Gott nytt år!

Hej allihopa :)

Då var det första gången för i år jag skriver några rader här i bloggen. Jag har haft en veckas ledighet och jag har njutit utav bara den. Önska jag kunde vara ledig ännu längre för jag märktes att det var väl behövligt med ledig tid som man kunde göra vad man ville utav. Jag och Tobbe var inne i stan på mellandagsrean en sväng och jag fyndade ett par snygga grå jeans på Gina för halva priset, samt lite smycken, underkläder och nya strumpbyxor (som det för övrigt var hål i när jag öppnade paketet). Sedan besökte vi nya tillskottet Maja hos Josefine och Lars. En bedårande liten skönhet som jag inte kunde slita blicken från när hon sussa så sött i min famn :) Det har även blivit ett litet besök hos Agneta och Conny över en liten lunch och en underbar promenad i deras fina och snötäckta skogar (ska försöka lägga in lite fler bilder snart). Där efter åkte jag till lillasyster för att fira hennes 23-årsdag med god middag med familjen hemma i hennes lägenhet :). Dagen innan nyårsafton blev det uppesittarkväll här hemma med bingolotto. Inga vinster men trevligt sällskap :) Nyårsafton var en slappardag innan det för kvällen bar av till hisingen för att fira nyår med massa vänner. God mat, mycket att dricka, dans till lasershow, rökmaskin och 90 talsmusik. mycket lyckat och jag hade en jätte rolig kväll. Tog dock inte så mycket bilder som jag kan dela med mig av, men några ska ni allt få se :) De första dagarna på året har bestått av mycket filmtittande, mat och mer filmtittande, men även en inredningsrunda till ikea, matt outlet,chilli, och mio. Blev lite små inköp men har kollat in en del större som jag vill införskaffa snarast!

Ska försöka dra ihop en års resume lite senare när jag e trött på pluggandet inför tentan men än så länge får ni nöja er med lite nyårsbilder :)

Gott nytt år på er alla mina fina vänner :)







Det blev en liten skänig video på tolvslaget med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0