Tisdag

Hej hej, idag har vi haft en effektiv pluggdag i den så kallade bunker 6. Instängt med brist på syre, men ack så effektiva har vi varit ändå. Kom på den smarta idéen att slänga i datorn i träningsväskan eftersom jag skulle direkt till träningen efteråt. Datorn gick med stor ansträngning ner i väskan och med dator, träningskläder, matlåda och fyra kursböcker vägde den bly! Slutade tidigare än planerat då energin tog slut runt tre halv fyra snåret och tänkte hinna med att besöka Frida. Men i försöket med att återigen försöka pressa ner datorn i väskan inser jag att jag glömt träningsskorna!!! Tog upp dem när jag försökte få ner datorn och glömde visst att lägga tillbaka dem!! Spydde lite galla över stackars gruppen ( förlåt) ;) fick hoppa över besöket och hoppa på vagnen hem för att hämta skorna. Här sitter jag nu på vagnen mot eriksberg och min ilska börjar sakta men säkert tyna bort. Vad gör man inte för lite träning nu förtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0