En glad filur

Gårdagen bestod av en lång dag i skolan med ett härligt träningspass vid halv 6 tiden. Där efter var det den obligatoriska veckohandlingen och när maten var lagad var jag helt slut. Inte trodde jag att jag skulle kunna bli pigg och på toppenhumör denna afton. Men vi satte på en film som jag blivit tipsad om. Dinner for schmucks!! Jag skratta så jag grät och vek mig dubbel av asgarv och har jag träningsvärk senare idag beror det nog snarare på att jag skrattade konstant i två timmar och inte situpsen under träningen :) Så sjuka skämt och helt undebara skådisar. Så har ni inte sett den! Gör det :) Och mitt i mitt lyckorus och sprutande glädjetårar fick jag ett mess om att tentaresultaten har kommit upp. Tror ni inte jag fick VG!! Jeeehoooo :) Att två bokstäver kan göra en så glad och man vet att all tid på förelösningar och seminarium faktiskt gjort mig lite klokare och jag fick pris för mödan! Precis vad som behövdes efetrsom jag inte riktigt känner att motivationen är på topp just nu.



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

;);)

2011-02-01 @ 21:40:52
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0