Torsdag=redovisningsdag

Hej kära vänner!
Idag ska jag beta av ännu två måste-göra-innan-jag-åker saker. Redovisningen i skolan, konstigt nog är jag inte ett dugg nervös, vilket jag nästan börjar oroa mig lite för istället. Jag känner just nu att jag vill bara ha de överstökat så jag kan beta av nästa måste-göra grej. Men efter redovisningen är det inte många skolgrejer kvar innan jag åker. 2 st för att vara exakt, sedan kan jag ta semester! Så gött ska de bli. Efter redovisningen belönar jag mig med ett besök hos frissan som är den andra måste-göra grejen. Jag måste juh vara fin i håret när jag säger Sawadee Kaaa till thailändarna ;) Lättare med nyklippt och lite kortare hår me när man springer upp å ner i badet hela dagarna. Får se om det kanske kommer upp någon bild på resultatet senare om jag hinner.

Hoppas ni får en fin dag mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0