Helgen i Gdansk! Tredje dagen

Tredje dagen i Gdansk startade vi likt den andra på samma frukostcafé. Efter god frukost tog vi taxin ut på landet till en vacker herrgård Dwor Oliwski Spa. För 105 PLN (ca 230kr) fick vi ett dagspass på spaanläggningen med tillgång till pool, solarium, bubbelpool och tre olika bastu. Där kopplade vi av med sol,bad och bubblande och kände oss efter några timmar som nya människor. Vid halv 4 tiden kurrade våra magar efter lunch och vi fick bege osstillbaka till Gdansk för lite lunch/middag. En kort shoppingtur och tillbaka till hotellet för liten kort vila. Men istället för vila roade jag och Frida oss med lite humle och dumle teater :) Skrattade så att tårarna rann!
På kvällen blev de som de andra dagarna en middag med vin och massa prat!




Maria luktar sig i armhålan -Hmmm, är det jag som luktar svett?


-Jag går hit bort och ser om det luktar här med....


Omg, de luktar visst ännu mer här borta! Det kan inte vara jag som luktar.


- haha Anna är det du som luktar?




Kommentarer
Postat av: Majsan

Hahahaha!! Vafan är det för svettig historia!?

2011-04-18 @ 19:21:19
Postat av: Jossan

hahaha!

Härlig update du gjort!

2011-04-18 @ 20:56:22
URL: http://josefinsmagasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0