Tisdag

Vaknar upp till en härlig tisdag och jag har redan varit uppe några timmar och läst lite i min kurslitteratur (bara 80 sidor kvar) :) Jag känner av en härlig träningsvärk i rumpan efter step passet igår och det är gött att känna muskler som man glömt bort existerade :) Efter några timmars läsning ska jag möta upp Josefin på Le pain för en liten fika, innan jag fortsätter bort mot Hanna för att jobba med våra fältstudier ett par timmar. Där efter ska vi pallra oss till Kortedalas Friskis för lite Afro dans :) Super kul att jag kommit igång med träningen faktiskt. Känns super!

Nu ska jag återgå till boken, men ni får ha en fin dag!!

Puss på er alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0