Skolstart

Jag har lysit med min frånvaro i bloggen, men har ingen motivation att skriva här. Nu har iaf skolan börjat med en riktig rivstart och det blir fullt ös från första början må ni tro. Men det känns roligt och jag hamnade i samma klass som Hanna vilket kändes väldigt skönt :) Det gör det hela lite lättare! Men det är mycket nytt att ta in och mängder av kurslitteratur att införskaffa. Efter skolstarten blev det en go lunch bestående av wookade nudlar med kyckling från 14kvadrat mat som vi avnjöt  ute i solen. Sedan blev det en liten sväng på stan :) När jag kom hem blev det en sväng till Allum med kärleken och sedan bar det av till Levvan och Louise för lite nybakt rulltårta och ett parti bridge ;) Gick inte så bra eftersom ingen av oss förstog reglerna och det slutade med ett parti 4manna visst istället :)

Nu bär det av till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0