Händelserik helg :)

Nu var ännu en  helg över och jag hann med en hel del faktiskt. I fredags hade jag en underbar kväll tillsammans med maria, kicki och hanna. Det blev god paj till middag, kladdkaka med havssalt och massor av goda ostar. Efter en härlig kväll av massa nostalgi och genomgång av gamla favoriter i musikväg, rullade jag hem nerför backen :P

Lördagen blev en lugn dag med mys med kärleken som var bakfull. Men sedan ringde syster och det blev en femkamp på liseberg tillsammans med henne och Cissi :) Mycket trevligt även om jag kom på delad sistaplats med syrran :P Blev två småvinster också innan det bar av hemmåt igen.



Söndagen var fullspäckat schema. FÖrst kom pappa hit och vi lastade in våran 120 säng i hans v70, surrade fast sängramen på taket och körde hem den till mamma och pappa. Tur att pappa och Tobias stog för bärandet, för jag har insett att bära inte är min grej :P Sedan blev det en god fika ute på altanen innan nästa projekt påbörjades. att få ner min gamla säng och slänga in den i bilen. Vi han vara hemma en liten stund innan vi blev upphämtade av Frida och Christoffer. För nu bar det av in mot stan för en god bit mat på Danilo?(tror jag det hette) och för att se I rymden finns inga känslor! Underbar film och Bill skarskård spelade grymt bra måste jag säga! En film att rekomendera! Tack fina vänner för en trevlig kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0