Drömmer mig tillbaka till Kina...

Åhhh, just nu hade det varit så skönt att bara åka bort och jag tänker tillbaka på mina långresor. Idag är de framförallt Kina jag längtar tillbaka till. Den underbara shoppingen, den otroligt annorlunda kulturen, då vi fick gå på teaparty på kinesiskt vis m.m. Man kände sig otroligt liten i de stora städerna och det var många gånger man tänkte på hur bra man faktiskt har det som bor i sverige. Det är nyttigt att se sig om i världen och få lite persketiv på saker och ting. Jag är sugen på en till långresa, men hur ska man ha råd med det som student? och när ska man hinna göra det? Jag får fortsätta drömma ett tag till tror jag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0