Pluggfeber

Nu är det plugga som gäller på schemat vill jag lova, hela gårdagen satt jag och skrev på tentan men tillslut blev det stopp i hjärnan och jag befriade mig från plugget med att ta mig ut ur pluggfängelset! Jag tog mig genom pissregn bort till gymmet för lite step up. Oj oj vad vi körde på och skakade rumpan till shakira :P Var ny ledare och svårare koreografi men jag hängde med hyffsat okej ändå måste jag säga.

Idag steg jag upp vid kvart över 8 för att sätta igång med pluggeriet. Jag har insett att jag är som bäst på att plugga de två -tre första timmarna efter jag har vaknat och sovit ut. Då är motivationen på topp för att sedan sakta men säkert sjunka allt eftersom dagen går. Kl är snart 2 och jag sitter här och bloggar istället för att plugga. Det säger väl allt? Nä men man måste få sig lite pauser till och från och just nu har jag min lunchrast. Ska strax sätta igång igen med att ordbajsa lite och se om det kommer något mer vettigt ur mig idag. Ska åter spendera kvällen på gymmet med att skaka loss kropp och själ med lite afrodans. Sitter man inne och pluggar hela dagen måste man ut och röra på sig, annars blir man juh tokig!

Inte speciellt givande inlägg, men det är inte mycket mer som har hänt nu när det är råtentaplugg som gäller.

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-24 @ 14:29:47
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0