Hej hej

Hej! Sorry att jag inte bloggat men tappar inspirationen till det ibland. Har jobbat tre dagar denna veckan, tränat lite, varit i stan och köpt mig lite nya byxor eftersom jag lyckas ha sönder alla mina. Även gjort en synundersökning och yes, det blir nog ett par glajor inom en snar framtid. Ska in och kika till helgen på ett par bågar. Jag har inte speciellt mycket till synfel men det kan underlätta för mig när jag sitter och läser mycket. Har juh haft spännings huvudvärk, i ögonbrynen och kinderna eftersom jag spänner ögonen och kisar så mycket. Börjar bli gammal nu :P Ser dock väldigt bra på långt håll så det kan jag juh skryta lite med iaf ;) Jag får bli bättre på att blogga nu. Ska försöka bättra mig i helgen!

Jag undrar ibland vilka ni är som kikar in här, för det är några stycker men får inte så mycket kommentarer, så lämna gärna ett avtryck ibland  :)

Haha har letat igenom lite bilder och jag älskar juh att prova andras brillor. Här har ni några glasögonförslag ;)






Kommentarer
Postat av: tobbe

ha det så kul på stan, syns vi sen..

många pussar

2010-10-30 @ 11:08:33
Postat av: Hanna

Hej min fina =)



du va jätte fin i de som var på kortet längst ner!!



pusspuss

2010-11-01 @ 20:09:43
Postat av: Frida

Helt klart så tycker jag att du passar bäst i glasögonen på den tredje bilden! :D

Kramis!

2010-11-01 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0