Fortfarande fundersam

JAg har inte kunnat tänka på något annat än mina jobbmöjligheter i sommar. Känns som att de kom väldigt plötsligt och jag är väldigt förvirrad om hur jag ska göra. Jag har funderat över för och nackdelar med att stanna hemma och detsamma med att åka till norge och jobba. Jag har fixat ett CV utifall jag åker till norge och jag har gjort en ekonomisk uträkning över utgifter och inkomster om jag stannar hemma. Jag har till och med vart nere i källaren och letat fram saker att sälja på kvibergs marknad om jag stannar hemma :P JAg är orolig för att om jag åker till norge och betalar in hyran för sommaren nu och kanske inte lyckas få ett jobb? Man vet juh aldrig. Jag måste iaf vänta tills på måndag med att bestämma mig för känner att jag måste prata med chefen ännu en gång så man får exakta jobbtider. Framtiden är oviss :P Ikväll bär det av hem till mor och far för lite stöttande råd och en god middag.

Jag börjar nämnligen fundera på om jag ska starta ett litet eget företag :P Pappa har en fin liten affärsidee till mig och frågan är om man inte ska göra någonting utav den. Vi får se......

Kommentarer
Postat av: simone

Tjoho suss! Hur är det..? Själv toklängtar jag till semestern (i juli) när blir du sommarledig?

2010-05-31 @ 11:22:59
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0