Vårigt värre :)

Vilken underbar morgon man vaknar till. En sol som väcker mig en halvtimma innan jag behöver gå upp och som värmer sådär gott på ens morgontrötta kropp. En god grötfrukost och jag var redo att göra ett besök hos Hanna för att planera inför vår redovisning. Det gick som en dans och efteråt blev det en promenad till Tobbe som jobbade en bit där ifrån. Får äntligen efter 2 år och 7 månader se honom göra något av hans fina verk :) En shuts in till stan fick jag med för att besöka min far för att säga grattis och för att skriva ut hemtentan. Pappa svarade iicke i telefonen och jag fick via mamma reda på att han befann sig i borås på modellvisning (inte fotomodell visning:P) och fick därför pallra mig till skolan för att fixa med utskrift. Hemtentan är nu utskriven och klar och nu ska jag bara öva lite inför redovnsningen imån, sen är jag friii som en fågel, friiii som en fågel....Härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0