Utmattad!

Anledningen till att jag inte orkat blogga så mycket de senaste två veckorna är för att jag helt enkelt inte har orkat. Fullt upp om dagarna, plugg som hänger över en och praktiken som tar på krafterna, så när jag haft lite ledig tid har jag varken känt att jag haft någonting att skriva eller haft lusten att sitta vid datan överhuvudtaget. Inte likt mig va??

Jag hade i vilket fall en jätte mysig helg. Middag på fredag hos Tobbes Mamma och Conny. Underbar kycklingrätt som rundades av med en ännu underbarare efterätt och lite kortspel. Lördagen drog jag ut Tobbe på "utflykt". EN liten tur till Backaplans nya skooutlet, som var i världens skummaste lagerlokal och det fanns inte mycket  att hänga i granen ens. Så det blev en tur till Chilli därefter och vi hittade en soffa vi vill ha, och ett matsalsbord och massa mer saker, så nu är det bara en ny lägenhet som behövs ;) Kvällen skulle jag spenderat ensam eftersom de flesta var upptagna och tobbe skulle på pokerkväll. Pokerkvällen blev inställd så de blev hemma mys med sushi, melodifestivalen och lite tv-spel istället. På söndagen tog vi en promenad i härliga lunden i solens sken tillsammans med Tobbe och tessan för att sedan laga lite mat tillsammans. EN smarrig hemmagjord pizza med mycket champinjoner :) Sen var helgen slut, lika snabbt som den kom och nu är det tisdag igen.

SÅ de är vad jag pysslat med! Vad har ni själva gjort?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0