Sommarlov!!!

Kan ni förstå att jag faktiskt har sommarlov!? I tisdags blev vi klara med kursens sista redovisning och nu är ett år av skapande verksamhet slut! Sorgligt faktiskt att lämna klassen, så många goa människor där som jag kommer sakna. I tisdags firade jag in sommarlovet tillsammans med Hanna, Kicki och Maria :) Det blev en sväng hem till Hanna och där blev det en underbar middag på balkongen! Sallad med underbar salami och kladdkaka till efterrätt och inte nog med det så¨firade vi med ett glas rosé! Kunde inte blivit bättre :)

Första lovdagen gick till att jobba och direkt därefter mötte jag upp klassen i slottskogen för lite käk och ännu lite mera vin :) Trevligt sällskap, underbart väder, kubbspelade och gitarr och sång såklart! :)

Imorgon är det en speciell dag och dagen till ära så gör jag lite fint här hemma, städar och donar så att det är fint när de kommer lite folk på besök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0