Kurering

Igår började förkyldningen smyga sig på och imorse när jag vaknade var den ett faktum. Så jag börjar dagen med en kopp the i min nya fina kopp jag fick av Frida och Viggo igår :) Fick även jätte fina servetter och ett underbart litet prydnads hjärta :) Tack fina ni!




Idag blir det annars lugnt och ledigt. Ska försöka kurera mig så att jag är fit for fight till jobbet imorgon och hela nästa vecka, för de fungerar itne att jag blir sjuk och inte kan gå till jobbet. I need money! Fick förövringt skattepengarna igår! Det tackar jag och tar emot med öppna armar!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fint det blev det den lilla skylten! :) Puss hej o krya på dej!

2010-06-10 @ 10:48:37
URL: http://mittlivmedviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0