Fina födelsedags presenter

I fredags hade jag och tjejerna en jätte trevlig kväll :) Fick super fina presenter och tänkte att jag måste juh visaupp dem här i bloggen. Av söta Josefin, Anna, Maria och Lina fick jag jätte fina grejer från cult som jag önskat mig :) Tack så jätte mycket! Blev super fint och jag är så nöjd!



Av mina fina vänner Hanna, Kicki och Maria fick jag en underbar liten kruka med en mycket fin liten växt i :) Gör sig jätte bra på mitt köksbord :) Tack fina ni!



Och av min underbara lillasyster fick jag en super fin grej. Ett presentkort på en systerdag :) Jag blev verkligen superglad över denna presenten och vi kommer ha en underbar dag syster! Tack tack tack!!




Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

gud vilka fina grejer hade passat mig perfekt ;::)

2010-06-06 @ 17:42:46
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0