Underbar helg!

Jag har verkligen haft en underbar helg! I fredags var det utgång med tjejerna och de var fanemej den roligaste på länge! Port de soleil är just nu stans bästa club och jag tror att det är många som håller med mig!? DAgen efter, efter att ha sovit ca tre timmar och tappat bort mitt visa kort under gårdagkvällen väcks jag av Tobbe kl 8 på morgonen, tvingar in mig i duschen, får mig att ringa till seb och beställa ett nytt kort (halvt sovandes) får mig att packa min väska och sätta mig på vagnen till le pain, där vi avnjuter (vid halvt medvetande och kanske fortfarande lite berusad?) en go baguette ocg cola till frukost! Sedan bar det av mot resö tillsammans med TObbe och tessan. Vi hade en mycket fin helg, med sol bad och en tur till grebbestad för lite shopping :) Avnjöt en trevlig middag på LAxö? resturang och hade de allmänt mys :) Kunde inte blivit bättre! Nu har jag jobbat en dag oc har tre kvar tills den riktiga semestern börjar :) Underbart! Älska sommaren!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0