Tebax i sverige med salmonella??

DÅ var man tillbaka i sverige efter en udnerbar vecka i Turkiet. Vi har haft det bra på alla sätt och vis med gof mat, en väldig värme, mycket bad, kortspelande, utgång, minigolf m.m. EN härlig vecka med trevliga människor :) Jag kan tyvärr inte lägga upp kort nu eftersom jag är på landet och inte har internet på min egna dator men de kommer tids nog ska ni se.

Jag har haft några jävulska dagar efter hemresan. Vi stressade ner till landet för att kunna avnjuta några dagar på stranden men en timma efter ankomst blev jag jätte dålig med feber och ur kass mage! Febern höll i sig hela natten och jag fick snurrig av febern rangla fram och tillbaka mellan säng och toalett. Dagen därpå gick febern upp och ner och jag kände mig bättre under kvällen, men natten som kom bjöd mig på ännu lite mera feber med madrömmar och en säng blöt av svett. De blev till att gå upp halv 6 och duscha! Dagen därpå läg jag med feber hela dagen igen, men först idag börjarjag känna mig bättre :) har inte haft någon feber i natt iaf, nu är det bara magen som får börja bättra sig! Så jag har tyvärr inte kunnat njuta direkt av vistelsen här nere än så länge och imån ska vi åka hemmåt om min mage tillåter. Inte lätt att sitta i en bil i två timmar när man behöver gå på toa stup i kvarten ;) Magsjuka eller salmonella vad vet jag? Det är bara att vänta ut det och hoppas på att det går över innan semestern är slut ;)

jag återkommer med bilder från resan när jag kommer hem till göteborg igen. pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0