Lycka!!!

Jehoooo va jag e glad idag!! Var och hämtade mig nylagade guitarr hos pappa och sedan ringde jag till syrran för att se va hon pysslade med! DÅ berättade hon de stålande nyheten att systemkameran jag tänkte köpa har kommit in på lagret :D Lycka! EGentligen har jag inte råd att köpa den nu eftersom min lön inte kom, men jag jag kan lika gärna ta lite av sparpengarna och sätta tillbaka dem sedan när lönen väl kommer :) Det blir en Nikon d5000 och jag hoppas verkligen den är värd pengarna nu :) Sååååå länge som jag längtat efter en digitalsystemkamera! Det är sån lycka at jag till och med sätter mig på vagnen och åker en timma dit istället för att vänta tills imorgon :) Sedan efteråt ska jag följa med lillsyrran till Ikea en sväng och förhppningsvis om jag hinner ska jag träna med jossan efteråt. Fullt ös medvetslös!!

Idag är en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Nej jag började mer på allvar för något år sedan.. har dock knappt fotograferat något så jag ska ner till en fotograf som ska lära mig lite. Bara att prova sig fram ibland blir det bra och ibland inte =) Kul att du köpt en kamera. Är du nöjd då?

2010-01-29 @ 14:32:13
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0