Årslista i brist på annat :P

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag började studera på universitetet, åkte till Korfu, Blev Gudmor åt världens underbaraste Viggo.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns ej om jag hade några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej det har jag klarat mig ifrån

5. Vilka länder besökte du? Danmark, Grekland och England

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer resor, mer pengar och mer sol under sommarn!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 20 juni då min kära gudson föddes :)

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag började plugga!

9. Största misstaget? Hmm får fundera lite på den, jo att jag tappade min kamera i golvet så den gick sönder.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Klarat mig ganska bra, var dunder förkyld två gånger och en jäkla hosta i höstas.

11. Bästa köpet? EN ny kamera.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Hyra och Mat, jätte roligt :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Allt med Melissa Horn och u2 eftersom vi var på konserten

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare helt klart.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Haft mer semester! Varit mer på landstället i Haverdal

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hmmmm

18. Blev du kär i år? Nej jag blev inte kär men jag är fortfarande underbart kär i min älskling

19. Favoritprogram på TV? Gossip girl och Hollywood fruar helt klart haha

20. Bästa boken du läste i år? Minns inte

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar

22. Något du önskade dig men inte fick? Nej faktiskt inte.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Minns inte, men den firades med en trevlig fest här hemma

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej jag är rätt nöjd.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Tråkig budget variant eftersom man är student haha

26. Vad fick dig att må bra? Vännerna och älskling

27. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen aning

28. Vem saknade du? Anna som varit hela hösten på hawaii

29. De bästa nya människorna du träffade? Vissa folk i skolan :)

30. Planer för 2010? Må bra, resa mycket, stressa lite :)


Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-03 @ 23:55:31
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Ragnar

Saknar, saknar, saaaaaknar dig baby!!!

2010-01-05 @ 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0