Träning oh ja!

Jag är så duktig att jag måste ge mig själv lite extra beröm! Jag fattar inte varför det är så jobbigt att ta sig dit när det faktiskt är riktigt kul när man väl är där. Får börja vänja mig vid att tvinga mig själv dit nu i början sen kommer det nog gå utav bara farten för nu ska jag bannemej börja träna bort lite vinterkilon! Man måste juh komma i bekinin i sommar. Sommaren känns väldigt långt borta när det är rena rama istiden här i göteborg. Spårvagnarna gick inte dom de skulle när jag skulle iväg förut så fick ta en fullproppad buss. Hemvägen var där lika dant. Fick vänta 12 minuter på vagnen och när den väl kom gick den inte hem till mig utan fick gå en liten promenad två hållplatser istället. Men jag var glad ändå. Var ganska föreberedd på att vagnarna inte skulle gå som väntat. Undra om det är bättre tills imån eller om man ska gå upp en halvtimma tidigare utifall det inte kommer någon vagn. Här har ni en bild från sommaren iaf. En liten dans i korfu stad som gjorde mig på bra humör när jag fann den :)


Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Gud vad trevligt att se en bild där det inte var två meter snö!:P Trevlig blogg du har!

2010-02-22 @ 08:29:40
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

Ja, för vem gör den inte tokig! Slutar ju aldrig att snöa! Det har snöat hela helgen och det snöar nu också!

2010-02-22 @ 08:45:51
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0