Sista semesterdagen snart slut

Nu har semestern snart nått sitt slut och jag förundras varför det alltid känns som att semestern är för kort. Kan man överhuvudtaget ha för lång semester? ALdrig är man nöjd :P Men jag måste säga att jag har haft fyra underbara lediga veckor, med utomlands semester, besök på landet, lite sjukdom(som inte tillhörde den bra delen iof) goa middagar, umgänge med fina vänner, härliga fester och mysiga stunder med min kärlek :) Det är inte med ett glädje skutt jag kommer ta mig ur sängen imorgon för att dra mig tilll jobbet, men jag får väl se det som att de förhoppningsvis hamnar lite extra kulor på kontot istället :) Snart börjar skolan och då är det fullt ös igen.

Tack alla ni som gjort min semester underbar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0