Kantareller i mängder :D

Åhhh idag har jag faktiskt haft en väldigt bra dag trots att den varit heeelt fullspäckad och jag har flängt runt som en vante :D Först var det skola 1,5 timma, sedan bar det av till jobbet och fick äta lunchen på bussen! Sedan jobbade jag från kl 13-16:15, lite lagom sådär.

Sedan åkte jag till Hilldedal för att hämta upp lite kantareller som Maddes pappa snällt har skänkt till en kantarell älskare som mig! :) en hel plast påse(konsum påse) full med härliga gobitar! Sååå tacksam! När jag ändå var i krokarna passade jag på att slinka in hos mikaela på en kaffe. Mycket trevligt eftersom vi inte ses lika mycket nu eftersom vi inte går i samma klass :( Trevligt att träffa henne :) Sedan hämtade tobias upp mig och vi lagde god tacos paj till middag samtidigt som vi tvättade och rensade kantareller! Efter maten var det dags för idol och efter idol har jag stått och förvällt kantareller i snart en timma! SÅååå mycket kantareller! Det fyllde hela diskhon!

Kolla bara! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0