slappis

Det blev inte mycket pluggande idag inte (förutom de roliga photoshopen då) men jag har kanske skrivit en fem rader eller dylikt :P tycker det var bra jobbat eftersom det ändå är två veckor kvar tills den ska var ainlämnad! Har inte jätte mycket kvar att skriva dock eftersom jag skrivit en och en halv sida nu och den ska vara på ca 2! Men imorgon ska jag allt sitta hela dagen och göra klart den!

Nu ska jag snart åka hem till päronen och käka middag tillsammans med lillasyster yster! Trevligt när man suttit hemma å ugglat i regnet hela dagen. Verkligen varit en såndär dag, man bara suttit ihopkurad under täcket dag! Ganska skönt!

Undra vad de blir för mat hemma??

Nää nu ska jag kika på gamla utomlandsbilder och drömma mig bort! Sugen på värme och sol! Igen... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0