Praktik och plugg

Oj nu har jag missat att skriva här på några dagar. Mycket att göra mycket i huvudet och helt enkelt inte orkat blogga. Märker att höstmörkret börjat verka negativt på en. Man börjar bli tröttare och det är segt att gå upp på morgonen jämfört mot när det var ljust när man vaknade. Men jag har belönat mig själv lite i veckan och jag har shoppat två klänningar och ett linne :P Jag som inte behöver klänningar :D

Har lyckats plugga en del efter att jag kommit hem från praktiken me och det känndes super gött :) Lite mindre att göra resten av dagarna :) Har min och Mikaelas lilla London resa som sporre :) Plugga nu, ha de kul sen helt enkelt hehe.

Nää nu ska de sovas så man orkar upp till praktiken imån igen...

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0