Höstpromenad & Framkallning


Nu har man tagit en härlig höst promenad i det fina vädret med älsklingen. En sväng runt härlanda tjärn såklart. Nära och bra! Hade tagit med oss lite kaffe som vi tänkte avnjuta i solen någonstans, men under promenadens gång utbrister Tobbe - Stängde du av kaffekokaren?! Tobbe är alltid så nojig när det gäller kaffekokaren och spisen haha, men denna gången fick han mig faktiskt att bli lite orolig för jag kunde inte minnas att jag stängde av den. Ingen ro i kroppen och vi fick hoppa över kaffen och åka hem och kolla ifall den var avstängd haha. Självklart var den de! Men vi kom på den fina iden att sätta oss här utanför istället, så vi fick oss lite kaffe ute i solen trots allt :)

Nu har jag fixat till lite foton och skickat in för framkallning :) Måste juh bli klar med min svartvita fotovägg någon gång som jag planerat så länge! Har en del minnen som jag ramat in, men det behövs fler! Så nu har jag även fixat detta :) Blir nog super fint när det blir klart. Älskar Fujifilm som har erbjudanden ibland med gratis porto :) Billiga när de gäller förstoringar är dom med och så kommer bilderna hem i brevlådan och några dagar! Perfekt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0