Guitarr lektion idag!

Japp, regnet pissar ner där utanför och det känns ganska bra eftersom man haft sovmorgon och kunnat ligga kvar under täcket när regnet smattrat på fönstret! Men tillslut har man pallrat sig upp och det är dags att bege sig till skolan för att spela lite guitarr! Ska bli roligt! Bland de roligaste lektionerna faktiskt, jag tror jag ska starta rockband?? ;) höhö kan juh lixom redan spela lilla snigel hahaha, göra en rock version på den kanske??

VI blir en liten klass idag på Mig, Madde och Hanna! Ska bli kul! Kanske blir en sväng på stan sen? vem vet:P? lite sugen på nya kläder, igen.....

Nää nu får jag kila mig! Ha en fin dag! :)


Söt bild på min goa lillasyster och hennes guitarr
Hoppas på att bli lika duktig som henne <3


Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-17 @ 02:26:05
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0