Fika, londonplaner och hårfärgning!

Idag hade vi en kort skoldag på 1,5 timma och efter det bar det av för att träffa Mikaela! Prata lite Londonplaner, ta en fika och snacka lite skit. Mycket trevligt måste jag säga. Ser verkligen fram emot london! Ska bli super!

Sedan kikade vi lite i affärer och jag skulle juh bara inte shoppa, men det gjorde jag iaf! Blev en härfärg som jag ska kleta i sedan, med lite hjälp av tobbe hehe, han får allt vara snäll att kleta i det. Och så blev det en rouge med. Cubus hade 25% rabatt på alla loreal produkter så man fick juh passa på!

Såhär brun kommer jag bli i håret! Choklad brun! känns spännande! :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Lägg upp resultatet :D:D Puss

2009-10-06 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0