Biokväll!

Ikväll blir det till att gå på bio med lillasyster yster! Trevligt värre och kan det vara bättre bioväder utomhus? Ruggväder!! Det lir iaf till att se Flickan som lekte med elden! Jehooooo! Får hoppas den lever upp till boken, för den första tyckte jag var grymt bra! Oftast brukar böckerna vara bättre men filmen gjorde boken rättvisa.
Ska bli kul iaf och härligt att mysa till det i biomörkret med lite godis och en cola.

Sedan blir det nog hem igen och kanske kika lite på idol? Vad ska ni göra ikväll? Fredagsmys? Utgång?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, följ jätte gärna min blogg med bloglovin är du snäll :)

2009-10-16 @ 19:00:08
URL: http://beloni.devote.se/
Postat av: Ragnar

ååååååååååååhhhhhhhhhhhh, godis!!! Om du visste hur jag längtar efter lösgodis, MUMMA!!! speciellt som jag ligger hemma sjuk, med feber och grejer! :(

åsså vill jag ju ochså se flickan som lekte med elden...får försöka ladda ner den :O) Hoppas ni får en strålande kväll, puss å kraaaaaaaaam

2009-10-17 @ 04:41:29
Postat av: - - K A R O O F O T O - -

sv: okej :)

jag ska nog bara ta det lugnt och kolla på film :)

2009-10-17 @ 09:15:45
URL: http://karoofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0