Atjoooo prosit!

Ja då har man åkt på en härlig förkyldning igen :P SNoret rinner och näsdukarna  ligger i drivor här hemma! Nää inte riktigt så illa kanske men iaf. Segt är det i vilket fall som helst! Sitter här hemma invirad i en filt, druckit ur en kopp te och försöker ta mig an min kurslitteratur, men det är inte så himla lockande. Bara 30 sidor kvar! Jeeeey!

Det är himlans mycket i skolan nu med vårat tema arbete och det är int en ledig dag denna veckan, så förkyldningen kommer inte så lägligt. Gick hem tidigare idag när vi möttes av vår"sångpedagog" Är ni förkylda? Ut härifrån, här får ni inte vara, jag har inte tid att bli sjuk. Så han skrev närvaro på oss och skickade hem mig och lilla madde som är lika förkyld hon.

Rytmiken skippade jag idag! Orka hoppa, dansa och leka när man är trött i kroppen! Första frånvaron på denna terminen! Så jag har inte så dåligt samvete för att jag är borta iaf.

Har ni några förkyldningskurer som är bra är det bara att komma med förslag! Måste bli frisker igen!

Vad har ni för er denna soliga måndag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0