Åhhh så trött

Jag är så himla trött idag så det är helt sjukt. Det gick bara inte att somna igår! Jag kanske har sovit ca en timma eller så... Var itne alls trött imorse när jag väl vaknade men de har allt kännts i kroppen att man itne fått tillräckligt med sömn, så nu harjag vilat lite på spikmattan/sängen och kanske är något piggare, för stunden iaf.
Ska snart iväg och veckohandla och jag borde egentligen städa samt öva på guitarren, men jag e så trött så jag får nog sitta ner i soffa nett tag innan ja tar tag i mig själv :P

Vad gör ni??

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Ja, verkligen :D



Vad har du gjort idag då? :D

2009-10-27 @ 17:34:38
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0