Lasagne, snorpapper och marängswiss!

Jaa efter en dag hemma med en näsa som rinner likt en vattenkran, en tryckande huvudvärk tyckte jag att man var värd lite god middag och härlig efterrätt. Det blev en underbart god lasagne och till efterrätt blev det glass, chokladsås och banan i en underbar marängswiss!! FÖr andra gången idag haha, nyttighets faktorn är på tpp, men är man sjuk så är man. Det är nog den bästa medicinen att äta gott! DÅ mår iaf magen bra! ;)

Jag vet itne hur många meter papper jag hargjort av med idag men det är nog ganska många! Näsan är röd av allt snytande och jag har kurerat mig med Kan jang, nässpray, esperitox och jaa nu mot kvällskvisten mår jag lite bättre. Undra om det var alla medicin kurerna eller marängen som gjorde de ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0