Avspänning och avslappning

Nu sitter man i skolan och har haft en två timmars rytmiklektion. Inget dansande och skuttande och lekande idag inte. Idag fick vi istället arbeta med avspänning och avslappning. Underbart skönt att starta dagen 08.15 med lite avspänning. Nästan så att man somnar´. Där efter fick vi göra ljud som vi fick uttrycka på ett papper så de blev ett litet konstverk. Jag, Hanna och Madde gjorde fyra väldigt fina konsverk ;) Nästan så man borde ramat in dem!

Nu sitter jag och väntar på min otroligt goda lunch. Eftersom jag lever på flytande föda blir de "grönsakssoppa" Yeeey. Börjar förlora lite energi i kroppen och man blir sugen på att ha mat att ´tugga istöllet för att dricka dricka dricka. Men det gör juh kroppen gott!

pöss på er!

Kommentarer
Postat av: milou krüger

va mysig din dag lät! besök gärna min blogg!:)

2009-11-12 @ 19:23:05
URL: http://miloukruger.bubbleroom.se/
Postat av: Frida och Viggo

Va, varför äter du inte sånt du kan tugga?? Är det någon diet? Hur ska det gå imorgon kväll, ska vi inte äta godis? chips? ostbågar? Jag blir orolig här!!! Ska vi bara dricka julmust??

2009-11-12 @ 22:15:18
URL: http://mittlivmedviggo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0