Återhämtning

I fredags hade vi en riktigt rolig klasfest! Hade jätt trevligt verkligen, större delen av kvällen :) Men resten av helgen blev riktigt, riktigt lugn! Lördagen tillbringade jag i soffan hela dagen, kikade på skönheten och odjuret innan syster kom för att kika på twilight (3 gången för mig) Men den är så bra :) Mysigt blev det allt!

Söndagen gick även den i baksmällans täcken, då det var Tobbes tur att vara bakis! Tittade på Atonement (en film med Kiera Knighly) Helt okej, men ganska innehållslös. Men något ska man göra medans Tobbe ligger och snoozar på ens axel.

Senare blev det bakning till far min och middag hemma hos mamma och pappa. Trevligt och gott med lite mamma lagad mat :)

Får passa på att be om ursäkt för dålig uppdatering och eftersom jag inte har köpt en ny kamera ännu är sidan ganksa tom på bilder. Hoppas ni står ut ett tag till!

pösssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0