Trasig dvd, ikea och bolagret!

Ännu en produktiv dag! Upp kl 9 och raskt upp och iväg till ikea för att köpa nytt täcke och lite andra smågrejer som behövs. Sedan åkte vi hem till mamma och pappa eftersom våran dvd slutade fungera, så vi fick hämta min gamla dvd jag har hemma. Skönt att vi hade en backup så man slipper lägga ut mer pengar denna månaden.

Sedan åkte vi till mediamarkt för att slänga den gamla dvd:n och kika lite, köpte två st dvd spel (som vi inte kunde använda för de visade sig att min dvdkontroll inte fungerade haha alltid är det något) SÅ kikade vi lite på bolagret då jag hittat en lampa jag troligen ska köpa, den var lite billigare än de andra jag la upp på bild här innan. endast 349 kr, Men den var såklart slut och kommer in om 3 veckor först. Så det är bara att vänta!

Nu sitter jag bara och väntar på att design killen ska ringa eftersom jag skickat in ett första utkast på plancherna, hoppas dom är godkända, lite nervös :S

Här har ni iaf lampan! Kommer snart att lägga ut lite bilder på de nyrenoverade rummet. Det blev jätte fin och jag är super nöjd. En sak avbockad från att göra listan. Nu är det bara hemtentan och plancherna kvar, sedan kan man lugna ner sig lite.


Här har ni lampan jag tänkte mig? är den godkänd? :)


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Shit vad roligt! Grymt att ha kompisar som kan fixa jobb. ;) Det är ju perfekt extrajobb. Men jag vet hur stressigt det är. Har pluggat grafisk desig på universitetet ett år och hoppas komma in på en ky utbildning till hösten. Det är sjukt kul, trots stressen som blir. Jag är säker på att affischerna är superfina!



Och ja lampan är godkänd. Är den brun eller svart?

2009-05-23 @ 18:48:48
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0