Tisdag idag då!

Då var det tisdag och man var uppe med tuppen eftersom solen väckte mig kl 6 imorse och de var omöjlgit att somna om. Jag var hos frissa n igår och jag kan iten bestämma mig för om jag är nöjd eller inte. Jag och fia gick en sväng på stan efter en trevlig lunch med lunda brudarna och gjorde ett impulsivt klippa håret ryck! GÅ 2 betala för 1 tackar man inte nej till när man är fattig student!

Tänkte inte klippa så mycket på längden och jag sa att jag ville ha lite mer frisyr bara för mna har alltid samma gamla frisyr, å han bara ja men vi kan klippa upp lite så vi rundar in ansiktet lite mer och så klipper vi bort det slitna! Ja men de låter väl bra och typ som jag klippt innan, så de blir la bra då. Men så börjar han klippa och klipper av halva!!!! längden på mitt över hår! JAg blev smått nervös å brast ut! Det ska väl iten vara så kort överallt! JAg vill inte bli av med mitt långa hår. SÅ han bara nej nej det är bar aöverhåret som blir litekortare. luggen blev kortare och håret där bak är fortfarande långt och det är väldigt mycket uppklipt framtill, jag kände mig inte nöjd igår när jag gick ut från frissan men jag vet inte man kanske vänjer sig. När jag kom hem tyckte tobbe iaf att jag var jätte fin! Kanske vänjer mig, men i annat fall får de bli uppsatt hår i ett par månader haha

Ska lägga in en bild på håret imån när jag tvättat å stylat de på mitt egna vis!

Blev lite shopping igår me såklart eftersom det är början på månaden. Ska kila å träna nu men visar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0