Mardröm!

Jag glömde berätta om min fruktansvärda mardröm jag vakna upp av i morse! Jag kan verkligen drömma helt sjukt konstiga saker och minns detaljer verkligen.Ibland är man på konstiga platser och så är man helt plötsligt någon annanstans på 3 sek. Men iaf..

Jag drömde att jag var på väg till skolan för vi skulle ha tenta, fick ta mig över vatten på små bryggor över till skolan och jag lyckas komma 30 minuter för tidigt så ingen hade kommit ännu, så jag gick för att köpa en kaffe i cafet, när jag kom tillbaka var alla där och jag var helt plötsligt förseenad. På nått konstigt vänster fick jag nog bestraffas och vi vaar massa människor i nått stort rum med vatten upp till knäna. Så är det någon som skriker till oss att nu är det bara att börja kämpa för era liv! Alla brister ut i panik och en stor kanon börjar skjuta ut stora guld klumpar. Vissa är va riktigt guld och vissa är fejk, Blev man träffad av de riktiga dog man för de var så tunga, men kunde man fånga en fejk guldklimp, fick man ta den och kasta på någon av de andra där, precis som spökboll. Den som träffades fick ställa sig i kö för att bli avrättad och de sista som stog kvar fick leva!

Jag klarade mig ganska länge och de var en hemsk kännsla när man fick kasta fejk gulden på folk så de skulle avrättas för at klara sig själv, tillslut blev det min tur och jag blev träffad. Känslan då jag fick ställa mig i kön för avrättningen var verkligen ångest och panik, folk i kön grät ikapp med skriken från de i bakgrunden som fick elchocker, tills skriken tystnade och de blev nästa på tur.

Tillslut var det två stycken framför mig och jag stog så nära att man såg de förvridna ansiktena på de döda människorna som fått elchocker. Den som stog på tur nu gick iväg, elchocken började låta, men det kom inget skrik, jag blundade i drömmen för jag ville inte se, men plötsligt stog honframför mig helt ställt för avrättaren lät henne gå. Samma sak hände med tjejen som stog framför mig och nu var det min tur. DÅ skrek jag till henne samtisigt som tårarna rann ner för mina kinder att hon skulle leta upp tobias och hälsa att jag älskade honom av hela mitt hjärta och de tlovade hon göra.

Avrättaren tog tag i mig och la mig på en madrass, jag grät inte längre och var verkligen inställd på at dö, jag var redo och hon koplade in elchock maskinen på mig, den började surra och jag kände hur minnena flög förbi och tänkte de är nu det händer. Plötsligt slutade ljudet surra och avrättaren lät även mig gå, hon var trött på skriken och döden och bestämde sig för att låta mig leva. Jag blev så lycklig att jag grät och jag kramade om henne skrattande och gråtande om vartannat..

Då vaknade jag av att jag grät och jag grät! JAg hade kvar precis alla känslor som jag hade i drömmen och det kändes verkligen som att de var åp riktigt, jag grät och grät och väckte tobbe. Det var bland de värsta mardrömmar jag haft!

Man undrar vad sånt kommer ifrån! Undra vad de betyder, eller va de för att vi kolla på en polisfilm där folk dog? läskigt iaf och de är så svårt att somna om efteråt!

Hoppas man sover bättre inatt.


Kommentarer
Postat av: Kikan

Ursch vad det är läskigt med mardrömmar! Ibland undrar man hur man får till det. Men det är ganska intressant att försöka att tyda dem. Min mamma gick en drömtydningskurs som var väldigt givande faktiskt. Kram Kikan

2009-05-22 @ 19:05:08
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: s a r a

Usch jag hatar mardrömar :S!

Haft en bra dag?:)

2009-05-22 @ 20:39:50
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: madde

gött att de är klart.. :) Mm jag fattade de som våran inriktning. :) Kul nu käkar jag pencelin igen, bihåleinflamation igen suck suck.. ses på måndag!! Puss

2009-05-22 @ 21:52:00
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: Gynning

Ha en trevlig lördag vännen!!

2009-05-23 @ 12:47:11
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: s a r a

(svar)Sånt är alltid kul :) Jo den var jätterolig :)

2009-05-23 @ 17:20:51
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: pontus

Hejsan! Kolla gärna in min blogg! Kommentera får du också göra, lägg gärna till mig på bloglovin också (a) :)



Ha det bäääst! :D

2009-05-23 @ 23:02:03
URL: http://ppontus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0