Måndag, ny vecka nya möjligheter?

Då alla kära änner var de måndag igen då. Min lång helg har varit suuuper härlig verkligen! Hunnit med så himla mycket och lugnet har infunnit sig e fter all stress och jag hoppas den stannar ett tag. Rummet är färdigt! Hemtentan är färdig, planchen blev färdig men har tyvärr tråkiga nyheter! De hade itne skickat in sin ide till nivå innan de bad mig göra plansherna och de var lite för exklusiva tyckte nivå, de ville ha en mer ungdomlig stil, hade man vetat de från början hade det varit lättare men nu visste jag inte de, så jag hann inte göra om dom utan de gjorde dom själva. En liten del av de kommande är från mina dock, de med blommor så är blommorna mina :P Alltid något men ja ja lite bittert blev de.

Idag kommer bidraget och kanske blir de lite shopping? vem vet. Nu ska jag ut i de fina vädret och dra mig till skolan för lite projektarbete.

Har har ni en bild på mina plancher iaf nån kanske gillar dom :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0