Hemma på snabb visit!

Jag är nyss hemkommen från en liten snabbis på handels där vi gjorde Jossan sällskap under lunchen! Sedan gick Anna och jag till Lejonet & Björnen och åt glass!  Muuuums vad gott det är med glass! Idag blev det smakerna Rocky road samt chees cake. Båda två var att rekomendera kan jag lova! Fast alla Lejonet och björnens sorter är kanske goda? :)

Nu har jag varit hemma en liten snabbis och ska snart in igen och möte upp Jossan för en tur på stan! Underbart väder ute men blåsten gör tyvärr att man inte kan njuta av det hela tiden! Håret i ansiktet och det blir genast svinkallt så fort man inte står i lä! Ha de fint sålänge!


Kommentarer
Postat av: Nina

låter gott :d

2009-05-28 @ 15:50:33
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0