Havregrynsgröt, mjölk och nyhetsmorgon!

Japp det består min morgon av! Havregrynsgröt med lite hallonsylt, ett glas mjölk och nyhetsmorgon! Underbar start på dagen om jag får säga det själv och solen lyser utanför ch himlen är klarblå! Min termometer visar 26 grader! Fast då har solen iof stått på ett tag!

Jag och syrran ska leka lite idag och vi funderar på att gå till delsjön och sola lite :) kan vara gott  :) så nu har jag gjort lite matsäck å så ska jag bara ta med en filt å så , så är redo för dagen :) Yeeej....

Updatering: Nu är jag hemma från delsjön och det var hur skönt som helst! Ligga i bekini och sola är inte fel alls! Riktig sommardag! Idag tar dom studenten här utanför på munkebäcksgymnasiet och det är fullt dra g här utanför kan jag lova! Guu va studenten på flaket var rolig! Flaket var de bästa på hela dagen! Vilket lyckorus man upplevde! Här har ni en bild från min student för fyra år sedan!! gu va man börjar bli gammal! Värd att minnas iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0