Söndag igen.

Jå då var det söndag igen och åter en vecka går mot sitt slut. Inatt vaknade jag av att världens fullaste Tobbe dröser in, brötar runt i hallen, snubblar på skor, stönar och säger. -häääj älshkling, Jag älshkar dig, det veet du. Står och försöker få av sig ytterkläderna men det går itne så himla bra. Tillslut får han av sig jackan, nu är det bar resten av kläderna kvar.

Han sätter sig på sängen och försöker ta av sig skorna (jag ignorerar honom och låtsas sova, vem orkar med en såå full pojkvän!? ) Tar noig några minuter innan han lyckas med även detta. Pratar lite för sig själv och har ännu större problem med att ta av sig skjortan, efter några minuters försök utbrister han. -Älshkling du får klä av mig! Men icke, han fortsätter och utbrister i ren frustration! -Älshkling! Du måste hjälpa mig att ta av min SKava i armväcken? Haha då kan jag itne hålla mig längre. Va fan är en skava?

Det visade sig vara en uppvikt skjortärm som var lite jobbig att vika ner igen ;) Heeregud! Så full man kan vara! Vände honom bort från mig så man slapp stanken av fylla i ansiktet och sedan däckade han på 1 minut!

En riktig fylle kaja kan han då vara!

Han mådde mindre bra i morse och då var det tvättdags, men snäll som jag är tvingade jag med mig honom till tvättstugan. Det blir nog inte många knop gjorda idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0