Solen skiner men suckar ändå!

Solen skiner och det är underbart väder ute idag, men det ä rinte mycket att vara glad över när man själv kommer att sitta inne större delen av dagen och plugga! Vi har precis varit i skolan och haft gransknings seminarium på våra uppsatser och det gick väl ändå helt okej, det var ne del som jag får justera men hon sa att jag ändå var på god väg vilket kändes bra ! Sedan ringer min chef på olshammarskolan och det är dags för lönesalmtal. Detta fick jag ta via telefon vilket känndes skönt då jag slipper åka ut  till backa nu när man har inlämning av arbetet osv. Hon sa ainte så mycket mer än att jag skulle få lönehöjning, men hon visste inte hur mycket å så utan de får man reda på i juni. Ja tack för infon iaf, lite extra pengar tackar man juh inte nej till när man väl får lön igen!

Nää nu ska man nog käka lite lunch tror jag, seda ska jag börja justera arbetet lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0