Nymålade naglar!

Va så sugen på att fixa till mina naglar för en gångsskull! Nu under vintermånaderna har de ändå bara gått av en efter en och så fort de ha blivit ågorlunda långa har de gått av igen! Typiskt! Men nu så har dom hållt sig och fick för mig att nu ska vi göra fransk manikyr! Rusade bort och hämtade upp dem ur sin lilla låda å sätter rask igång. Tror ni inte de var sååå längesedan jag andvände dem att de har torkat och inte alls går att applicera utan att de klumpar sig. suck då fick jag inte min franska manikyr. Några av de rosa och lila färgerna kände jag inte riktigt för såde blev bara vanligt tråkigt överlack.

Så nu glänser naglarna iaf och ser kanske liiiite bättre ut, men knappt synbart. Får påminna mig själv att köpa nya nagellack nästa gång jag är i stan, eller när jag blir rik kanske.... här har ni årets yheter från depend iaf! De små minilacken är grymma, för dom hinner ta slut innan dem hinner bli gamla! nr 86 och152 är fina favvos!


Kommentarer
Postat av: Sofia

älskar DEPEND :D

2009-03-11 @ 18:29:39
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0