Måndag! Ny vecka nya möjligheter!

Då var det måndag igen och en ny vecka har man framför sig! Undra vad som händer denna vecka!? Skola tre dagar och ledig tis & fredag! Inte fy skamm alls må jag säga, ganska slappt och skönt så jag hoppas på vackert väder så man kan ut och promenera några dagar! Idag ska jag träffa anna iaf!Resten av veckan får vi se vad som händer. Fick mina vita vårskor från H&M i fredags som hade premäir igår. undrar om man vågar sig på dom idag igen!?

Annars har jag itne gjort så mycket. Ätit frukost, youghurt med massa hallon och kanel samt ett kokt ägg. Mumsigt! Sedan har de blivit opera och jay leno show! Trevlig start på dagen!

Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0