Hurtig igen

Åh nu har jag varit lite duktig igen! Kunde inte med att sitta inne längre så jag tog på mig träningskläderna och tog mig en underbar powerwalk, den vanliga rundan upp till härlanda tjärn och tillbaka. Det är verkligen vår i luften och jag stöte på videtassar? heter de så? och små krokus och en sjö som isen nästan var borta från och härlig sol!

Underbart! Sedan blev det lite situps och hantlar när jag kom hem. Nu efteråt känner man sig pigg och glad! Det är härligt med lite frisk luft. Tanken var att jag skulle träna på friskis idag men tänkte att man lika väl kunde träna ute i det fina vädret ist!


Senare under kvällen blir det till att laga lite mat? och kolla på Den rätta för rosing och sedan ska jag och T kolla klart på SLumdog Millionaire som vi började titta på igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0