Gulligaste pojkvännen.

Glömde berätta detta igår!
Igår var jag lite bitter när man var på stan, för man visste om att man inte kunde shoppa. Har inte riktigt ställt in mig på min lilla studentinkomst ännu och försöker hålla i pengarna så gott det går! Pratade med jos, som sa att björn var gullig nog att bjuda henne på lite shopping. - Det har aldrig tobbe gjort sa ja då, vilken lyx. Sedan när vi sitter på NK.s cafe ringer Tobbe och säger, jag har en överraskning när du kommer hem! Han kan aldrig hålla sig när han kommit på nått kul! försöker luska men nej nej, han är bra på att hålla inne vad det är iaf!

Nyfiken åker man senare hem och väntar på att han ska komma hem. Då fick jag en fin, vårig bukett med mörkrosa tulpaner och små gula blommor och 300 kr i shopping bidrag! Snacka om sammanträffande när jag å jos ändå pratade om det tidigare under dagen!

Han tyckte att jag varit så deppig för att man varit så fattig nu och tyckte att jag förtjänade nått nytt. Han är då gullig ändå!



Kommentarer
Postat av: Josdan

Dom är allt fina dom där :)

2009-03-06 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0