Fönsterputs!

idag har jag inte gjort mycket vettigt, ganska skönt med sådanna dagar. Tobbe kom hem e sväng på sin rast och skrämde livet ut mig när ha ndundrade in. Duktig som jag var då tog jag fram lite fönsterputs, gamla trasor och en fönsterskrapa och satte fart på mig själv. Nu är alla lägenhetens fönster skinande rena och man kan faktiskt se ut!

Pluggandet har jag inte kommit långt med. Ska läsa igenom veronicas uppsats och ge kritik och positiv kritik, men det är svårt när man får läsa ett så bra arbete att komma på något! Läst halva nu iaf så ska snart ta mig en kaffe och fortsätta!

Btw såg på Ellen förut. visste ni att bara genom att byta ut alla dagens drycker mot vatten, drar man ner på 450 kalorier per dag! och ett halvt kilo i veckan! tål att tänkas på!


Kommentarer
Postat av: Juliflickan - Fixar din design

Visst var den :)

2009-03-16 @ 16:17:47
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0