Fika på NK

Idag bar det av in till stan för att uträtta lite ärenden ;) När de var klara blev det en fika på NKs Espresso house. Mitt och Jossans gamla skolkcafe! Dit man åkte på fredagarna under gymnasiet ist föratt gå på webdesignen. Stans godaste latte har dom me! Trevligt att gå på stan i det underbara! vårvädret! Har nu satt mig ner i soffan åter igen med mina läroböcker, men kommer verkligen inte igång! Solen skiner och jag vill bara ut ut ut!.

Imorgon är det fest hos Anna som fyller år! Det ska bli superkul men vad ska man ha på sig! Samma problem varje gång! Nu när man är genomskinligt blek är ingenting snyggt på och man vill helst visa så lite hud som möjligt!
Funderar dock på min beiga klänning kanske?


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

alla är ju bleka så man får försöka atyt inte bry sig haha:)

2009-03-20 @ 11:05:28
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0