Fika och shopping!

Vilken fredag! Jag är på så underbart humör idag! Lyssnar på the bottens is nådd på radion, har precis kommit hem från en trevlig fika på Le pain francais! Bra ställe de där med goda mackor och gott kaffe. Jag å jossan såg oss själva där när vi fyller 60 ;)

Efteråt gick vi en sväng till Sallys Bazar! Jag var juh bara så sugen på att köpa mig en ny kaffeburk i plåt! Tror ni inte jag hittar den sötaste! De gjorde min dag! Så när jag kom hem var det första jag gjorde att fylla den med kaffe! Åhh, nu kommer jag se fram emot varje kopp jag tar och varje gång jag får öppna mitt skafferi! Köpte även en liten korg att ha lite flaskor och diverse grejer i, på vår nya badrumshylla!

Vilak grejer, att så lite kan göra ne så glad! Nu ska jag försöka städa lite innan jag går och handlar middag! Hoppas ni har en lika bra fredag!


lad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0